השכלה
2015-2018 - תואר ראשון בפסיכולוגיה ושירותי אנוש, המכללה האקדמית תל חי.
2010-2012 - תיכון שוהם, במגמות פסיכולוגיה ותאטרון.
ניסיון תעסוקתי
2020 – מלוות קהילה ב"תוצרת הארץ קריית שמונה"(50% משרה)
• ליווי והנחייה של קהילת סטודנטים המתגוררים בעיר במסגרת המלגה וליווי צוותי משימה בתחום יצירת תכני תרבות לצעירים בעיר וכמו כן מלווה צוות שעוסק בצמיחת השוק העירוני.
2019- משלבת בחינוך המיוחד
• שילוב ילד על הסקפטורם האוטסיטי בגן חובה. סיוע בהובלת תהליכים מבחינה חברתית, מוטורית והתנהגותית. העבודה כללה עבודת צוות בשיתוף פעולה עם הגננת והצוות המוביל בגן. העבודה התקיימה בהדרכה צמודה עם מנחת התנהגות ומנהלת שילוב אזורית.
2019- משפחתון צהלה
• עבודה בצוות משפחתון קטן וביתי, אחריות וטיפול בילדים בגיל הרך (0-2) עבודה בצוות, מול ההורים ומנהלת המשפחתוןוהכנת פעילויות לילדים.
משרה מבוקשת:
בייביסיטר בשעות גמישות מטפלת במשרה חלקית (אחה"צ)
ימי העבודה:
ראשון, שני, שלישי, רביעי, חמישי, שישי
ת. תחילת העבודה:
1/3/2020
מוכנה לעבוד עם
תינוקות מגיל 0 עד 2, ילדים בגילאים בין 2 ל 6, ילדים מעל גיל 6
מוכנה לבצע עבודות בית קלות
מוכנה לעבוד עם מספר ילדים / תאומים
מוכנה לעבוד בשעות הלילה
מוכנה להגיע בהתראה קצרה
מוכנה ללוות בזמן חופשים, טיולים ובנסיעות לחו"ל
מוכנה לאסוף ילדים מהגן או בית הספר
מוכנה לקחת ילדים לחוגים
מוכנה לעזור בהכנת שיעורי בית
יש ניסיון בטיפול בילדים עם צרכים מיוחדים
יש ניסיון בטיפול בילדים עם ליקוי למידה, הפרעות קשב וריכוז
פרטים נוספים:
בעלת ידע וניסיון בתחום ההכשרה החינוכית, טיפול בילדים וריכוז צוותים. בעלת גישה חמה, אוהבת וסבלנית ומוטיבציה גבוהה ואהבה לילדים ולעולם החינוך. יכולת בין אישית גבוהה, אמינות, אחראית, מסורה, יוזמת ובעלת יכולת למידה מהירה.
אני מגיל 18 עבדתי בבייביסיטר בגילאים שונים, עבדתי במשפחתון ב"צהלה" (גילאים6-2), שמרתי על ילדים בגילאי יסודי ועבדתי בגן חובה ברמת השרון. עבודה במשרה חלקית, לפי שעות שנתאם ביחד, גמישה יכולה לפעמים אחה"צ ולפעמים בוקר, ערב במידה ויש צורך.
סופי שבוע גם יש גמישות אם כי בשבת לא עובדת.
שיר סופר שימשה במשך השנה האחרונה משלבת בגן חובה של בננו, המאובחן על הספקטרום בתפקוד גבוה.
שיר השתלבה בצורה מוצלחת ביותר בצוות הגן, תוך שהיא מתמקדת בעידוד האינטראקציות החברתיות של דור עם שאר ילדי הגן: הן במשחק והן בשיח תוך כדי משחק או יצירה. בתקופה זו דור הרחיב את מעגל הילדים איתם הוא משחק, את צורות המשחק וסוגי השיח, והגמיש באופן כללי את התנהלותו בגן.
לצד זאת, שיר גם ידעה כיצד לסייע לילד להתמודד עם תסכולים (הפסד במשחק, שינוי סדר יום בגן וכד'), למנוע התנהגויות לא רצויות שלו, ולהכווין אותו להתמודדות נורמטיבית עם אתגרים שכאלה.
אין ספק כי חלק נכבד מן ההתקדמות הרבה אותה השיג בננו בשנה האחרונה נזקף לזכותה של שיר , ליכולותיה הגבוהות הן בפן הבינאישי והן בפן המקצועי .